2024. május 01. | Fülöp
-3° calendar-image
foci-lll-kcs
Foci lll. kcs
eredmények
aprod-verseny
Apród verseny
beszámoló
majusfa
Májusfa
képek
angol-verseny-1771
Angol verseny
eredmények
konyvtar-felujitas
Könyvtár felújítás
tájékoztatás
tudasbajnoksag-1768
Tudásbajnokság
eredmények
csiszolatlan-gyemantok-1767
Csiszolatlan gyémántok
mesterprogram
papirgyujtes-1766
Papírgyűjtés
beszámoló
foci-diakolimpia
Foci diákolimpia
eredmény
utazasi-kedvezmenyek
Utazási kedvezmények
tájékoztatás
arany-janos-magyarverseny-titok-
Arany János magyarverseny /TITOK/
országos döntő, Budapest
viz-vilagnapja-1761
Víz világnapja
vetélkedő
hatartalanul
Határtalanul
beszámoló
husveti-szunet
Húsvéti szünet
információk
zrinyi-matematika-1756
Zrínyi matematika
eredmény
beporzok-napja
Beporzók napja
beszámoló
faultetes-1753
Faültetés
képek
felolvaso-maraton-1751
Felolvasó maraton
beszámoló
papirgyujtes-1750
Papírgyűjtés
információk
angol-verseny-1747
Angol verseny
eredmények
street-football
Street football
bemutató
teluzes-1744
Télűzés
képek

Az első angolos nívócsoport egy tanéve

Létrehozva: 2016. július 06.

A 2015/2016. tanévben kezdtük el az angol nyelv kiemelt tanítását ötödik évfolyamtól.


Ide a negyedik év végén megírt szintfelmérők alapján kerültek be a tanulók. Az évfolyam két osztályából összesen 19 tanuló kezdhette el a heti három tanóra melletti további két órában az angol nyelv elsajátítását.

 

A kötelező tananyag mellett rengeteg játékos feladat segítségével mélyíthették el a tanulók az angol nyelv legfontosabb témaköreiben a tudásukat. Szókártyák, csoport- és pármunkák segítségével a gyerekek rengeteget beszélgettek életszerű szituációkban és kipróbálhatták, hogy adott helyzetekben hogyan tudnának boldogulni a jelenlegi angoltudásukkal.

 

A hallott és olvasott szövegértés feladatok minden órán történő gyakorlásának köszönhetően az ötödikes tanulók remek eredményt értek el az "elő‑kompetenciamérésen" is, ahol a hatodikosok országos kompetenciamérésének feladatát írták meg 75 %-os átlageredménnyel.

 

A rengeteget munka, az iszonyú mennyiségű gyakorló feladat és dolgozat ellenére is a tanórák jó kedvűen, és vidáman teltek, a gyerekek lelkesen készültek az órákra, és aktívan vettek részt a munkában, és néhány órán elhangzott mondat azóta már szállóigévé vált a körükben.

 

Büszke vagyok minden egyes tanulóra és köszönöm a munkájukat:

Angyal Mónika

 

Az 5.a osztály nívócsoportos tanulói: Borosi Henrik (hiányzik a képről), Farkas Mara, Ferencz Mátyás, Koszó Márk, Kovács Dániel, László Bence, Petrus Petra, Pogonyi László, Szecskó Máté, Tóth Vivien, Végert Dia

 

 

Az 5.b osztály nívócsoportos tanulói: Bógyi Balázs, Domboróczki Sára, Hegedűs Hunor, Holló Gergő (hiányzik a képről), Garancz Vanda, Gyetvai Márk, Keller Dávid, Merczel Kitti

 

 

Íme néhány szülői visszajelzés:

 

"Az 5. osztály év elején egy kicsit fiammal megszeppenve néztük az órarendet, hogy az angol órák száma nem kevés. Mivel manapság minden gyereknek szüksége van az angol nyelvre, rá kellett jönnöm, hogy kevesebb óraszámban ez nem is menne."

 

"Egy kis idézet a fiamtól: 'bárcsak mindig angol óra lenne' !!!"

 

"Úgy gondolom, hogy a nívócsoportban a gyermekem többet kap a tananyagnál. Nemcsak az angol nyelvet tanulja meg, de lehetősége van azt sokrétűen felhasználni, alkalmazni."

 

"Bátran mernek megszólalni angol nyelven, és elért arra a szintre, hogy kezdte megérteni az angol nyelvű dalokat, filmeket – és ez bátorságot ad neki, hogy egyre többször is kipróbálja magát hasonló helyzetekben."

 

"Véleményem szerint a középiskolai elvárásoknak is könnyebben fog megfelelni, és nem fog akadályokba ütközni az érettségin sem."

< Vissza