2022. június 29. | Péter
-3° calendar-image
myari-ugyelet
Myári ügyelet
Ügyelet
iskolakerti-beszamolo-1568
Iskolakerti beszámoló
2021/2022. tanév
iskolakerti-beszamolo-1567
Iskolakerti beszámoló
2020/2021. tanév
tudasbajnoksag-1565
Tudásbajnokság
eredmény
informaciok
Információk
tanév vége
csodaszarvas-taborok
Csodaszarvas táborok
Adatkezelési tájékoztató
okologiai-verseny
Ökológiai verseny
eredmények
tudasbajnoksag-1560
Tudásbajnokság
Eredmények
versiro-palyazat-1559
Versíró pályázat
eredmények
szeresd-a-foldet
Szeresd a Földet
eredmények
papirgyujtes-1554
Papírgyűjtés
eredmények
meseiro-verseny
Meseíró verseny
eredmények
tavaszi-szunet-1551
Tavaszi szünet
időtartam
magyar-kolteszet-napja
Magyar költészet napja
Április 11-én együtt ünnepeltük a...
-csiszolatlan-gyemantok-roma-vilagnap
„Csiszolatlan gyémántok”- Roma...
Kis Katalin mesterprogram
online-idopont-foglalas
Online időpont foglalás
beiratkozáshoz
beiratkozasi-informaciok-2022
Beiratkozási információk 2022
A 2022/2023. tanévben induló első osztályokba
hello-uk-
Hello UK!
Országismereti verseny
viz-vilagnapja-1538
Víz világnapja
terepgyakorlat

Tanoda

Létrehozva: 2016. február 15.

A Szivárvány Kulturális Alapítvány indul a „Tanoda programok támogatása” (kódszám: EFOP-3.3.1-15) c. pályázaton, amelynek célcsoportját hátrányos helyzetű tanulók jelentik.


A lakótelepi környezetben található iskolába számos hátrányos helyzetű diák jár, akik számára nagy segítséget nyújtana a Tanoda-programban való részvétel. A program elsősorban a tinódisokat célozza meg, de folyna „toborzás" más, környező iskolákban is.

 

Az iskola 7 pedagógusa vállalkozik a 40 tanuló (1-6. osztály) bevonásával működtetendő program megvalósítására. A 7 pedagógus zöme tanító, és rendelkezik fejlesztési tapasztalatokkal, így a tanulókkal megfelelő munkát tudnának végezni. A tanulókkal 3 korcsoportban foglalkoznának (1-2., 3-4., 5-6. osztály), csoportonként heti 4 alkalommal, alkalmanként 2 órában. A csoportonkénti 8 órából 2-ben a szövegértési-szövegalkotási, 2-ben pedig a matematikai kompetenciák fejlesztése folyna, 2-ben sportos-mozgásos tevékenységet végeznének, 2-ben pedig vegyesen mentálhigiénés, kézműves, informatikai illetve angol nyelvi foglalkozásokon vennének részt.

 

A foglalkozásokon túl szabadidős tevékenységekre is sor kerülne: Eger és környéke gazdagon kínál iskolán kívüli lehetőségeket, amelyek nem csak a kikapcsolódást, hanem a nem formális, szociális tanulást, közösségépítést is szolgálják: pl. múzeumlátogatás az Egri Várban, interaktív tanóra a Líceum Varázstornyában, sportnap az egri strandfürdőn, kirándulás Aggtelekre, a gyöngyösi Mátra Múzeumba vagy a poroszlói Ökocentrumba. Ezekbe az eseményekbe minél nagyobb mértékben be lennének vonva az érintett gyerekek szülei is.

 

A pedagógusok különböző továbbképzéseken (érzékenyítő tréning, mentorálás, mentálhigiénés prevenció, konfliktus kezelés stb.) fejlesztenék a programhoz kapcsolódó kompetenciáikat, amelyeken lehetőség és igény szerint részt vennének a tantestület további tagjai is.

< Vissza