2024. április 22. | Csilla
-3° calendar-image
csiszolatlan-gyemantok-1767
Csiszolatlan gyémántok
mesterprogram
papirgyujtes-1766
Papírgyűjtés
beszámoló
foci-diakolimpia
Foci diákolimpia
eredmény
utazasi-kedvezmenyek
Utazási kedvezmények
tájékoztatás
arany-janos-magyarverseny-titok-
Arany János magyarverseny /TITOK/
országos döntő, Budapest
viz-vilagnapja-1761
Víz világnapja
vetélkedő
hatartalanul
Határtalanul
beszámoló
husveti-szunet
Húsvéti szünet
információk
zrinyi-matematika-1756
Zrínyi matematika
eredmény
beporzok-napja
Beporzók napja
beszámoló
faultetes-1753
Faültetés
képek
felolvaso-maraton-1751
Felolvasó maraton
beszámoló
papirgyujtes-1750
Papírgyűjtés
információk
angol-verseny-1747
Angol verseny
eredmények
street-football
Street football
bemutató
teluzes-1744
Télűzés
képek
madaretetes-1741
Madáretetés
tájékoztatás
rajzpalyazat-1740
Rajzpályázat
eredmények
kazinczy-verseny-1739
Kazinczy verseny
beszámoló
kazinczy-verseny
Kazinczy verseny
eredmények
szeresd-a-foldet-1737
Szeresd a Földet
eredmények
tajekoztatas-1735
Tájékoztatás
Érkezés-távozás változás
bolyai-verseny
Bólyai Verseny
eredmények

Tanoda

Létrehozva: 2016. február 15.

A Szivárvány Kulturális Alapítvány indul a „Tanoda programok támogatása” (kódszám: EFOP-3.3.1-15) c. pályázaton, amelynek célcsoportját hátrányos helyzetű tanulók jelentik.


A lakótelepi környezetben található iskolába számos hátrányos helyzetű diák jár, akik számára nagy segítséget nyújtana a Tanoda-programban való részvétel. A program elsősorban a tinódisokat célozza meg, de folyna „toborzás" más, környező iskolákban is.

 

Az iskola 7 pedagógusa vállalkozik a 40 tanuló (1-6. osztály) bevonásával működtetendő program megvalósítására. A 7 pedagógus zöme tanító, és rendelkezik fejlesztési tapasztalatokkal, így a tanulókkal megfelelő munkát tudnának végezni. A tanulókkal 3 korcsoportban foglalkoznának (1-2., 3-4., 5-6. osztály), csoportonként heti 4 alkalommal, alkalmanként 2 órában. A csoportonkénti 8 órából 2-ben a szövegértési-szövegalkotási, 2-ben pedig a matematikai kompetenciák fejlesztése folyna, 2-ben sportos-mozgásos tevékenységet végeznének, 2-ben pedig vegyesen mentálhigiénés, kézműves, informatikai illetve angol nyelvi foglalkozásokon vennének részt.

 

A foglalkozásokon túl szabadidős tevékenységekre is sor kerülne: Eger és környéke gazdagon kínál iskolán kívüli lehetőségeket, amelyek nem csak a kikapcsolódást, hanem a nem formális, szociális tanulást, közösségépítést is szolgálják: pl. múzeumlátogatás az Egri Várban, interaktív tanóra a Líceum Varázstornyában, sportnap az egri strandfürdőn, kirándulás Aggtelekre, a gyöngyösi Mátra Múzeumba vagy a poroszlói Ökocentrumba. Ezekbe az eseményekbe minél nagyobb mértékben be lennének vonva az érintett gyerekek szülei is.

 

A pedagógusok különböző továbbképzéseken (érzékenyítő tréning, mentorálás, mentálhigiénés prevenció, konfliktus kezelés stb.) fejlesztenék a programhoz kapcsolódó kompetenciáikat, amelyeken lehetőség és igény szerint részt vennének a tantestület további tagjai is.

< Vissza