2023. március 25. | Irén
-3° calendar-image
vizualis-verseny
Vizuális verseny
eredmények
-szeresd-a-foldet-
"Szeresd a Földet"
eredmények
beiratkozasi-informaciok-2023
Beiratkozási információk 2023
A 2023/2024. tanévben induló első osztályokba
angol-verseny-1639
Angol verseny
Eredmények
kenguru-matematika
Kenguru matematika
információ
adja-adoja-1-at-1631
Adja adója 1%-át
Közeleg az adóbevallások ideje
sakkverseny
Sakkverseny
eredmények
farsang-1627
Farsang
Kiszebáb égetés
rajzpalyazat-1626
Rajzpályázat
eredmények
rajzverseny-1625
Rajzverseny
Eredmények
sakk-diakolimpia
Sakk Diákolimpia
eredmények
tajekoztatas-hitoktatasrol-1623
Tájékoztatás hitoktatásról
2023/24-es tanévre vonatkozóan
anafilaxia-az-iskolaban
ANAFILAXIA az iskolában
tájékoztató
angol-verseny
Angol verseny
eredmények
uszas-diakolimpia
Úszás diákolimpia
eredmények
valaszd-a-tinodit-2023-ban-is-
Válaszd a Tinódit 2023-ban is!
Információk leendő elsősöknek
verseny
Verseny
eredmények
elmenyora
Élményóra
pályázat

Tanoda

Létrehozva: 2016. február 15.

A Szivárvány Kulturális Alapítvány indul a „Tanoda programok támogatása” (kódszám: EFOP-3.3.1-15) c. pályázaton, amelynek célcsoportját hátrányos helyzetű tanulók jelentik.


A lakótelepi környezetben található iskolába számos hátrányos helyzetű diák jár, akik számára nagy segítséget nyújtana a Tanoda-programban való részvétel. A program elsősorban a tinódisokat célozza meg, de folyna „toborzás" más, környező iskolákban is.

 

Az iskola 7 pedagógusa vállalkozik a 40 tanuló (1-6. osztály) bevonásával működtetendő program megvalósítására. A 7 pedagógus zöme tanító, és rendelkezik fejlesztési tapasztalatokkal, így a tanulókkal megfelelő munkát tudnának végezni. A tanulókkal 3 korcsoportban foglalkoznának (1-2., 3-4., 5-6. osztály), csoportonként heti 4 alkalommal, alkalmanként 2 órában. A csoportonkénti 8 órából 2-ben a szövegértési-szövegalkotási, 2-ben pedig a matematikai kompetenciák fejlesztése folyna, 2-ben sportos-mozgásos tevékenységet végeznének, 2-ben pedig vegyesen mentálhigiénés, kézműves, informatikai illetve angol nyelvi foglalkozásokon vennének részt.

 

A foglalkozásokon túl szabadidős tevékenységekre is sor kerülne: Eger és környéke gazdagon kínál iskolán kívüli lehetőségeket, amelyek nem csak a kikapcsolódást, hanem a nem formális, szociális tanulást, közösségépítést is szolgálják: pl. múzeumlátogatás az Egri Várban, interaktív tanóra a Líceum Varázstornyában, sportnap az egri strandfürdőn, kirándulás Aggtelekre, a gyöngyösi Mátra Múzeumba vagy a poroszlói Ökocentrumba. Ezekbe az eseményekbe minél nagyobb mértékben be lennének vonva az érintett gyerekek szülei is.

 

A pedagógusok különböző továbbképzéseken (érzékenyítő tréning, mentorálás, mentálhigiénés prevenció, konfliktus kezelés stb.) fejlesztenék a programhoz kapcsolódó kompetenciáikat, amelyeken lehetőség és igény szerint részt vennének a tantestület további tagjai is.

< Vissza