2022. június 29. | Péter
-3° calendar-image
myari-ugyelet
Myári ügyelet
Ügyelet
iskolakerti-beszamolo-1568
Iskolakerti beszámoló
2021/2022. tanév
iskolakerti-beszamolo-1567
Iskolakerti beszámoló
2020/2021. tanév
tudasbajnoksag-1565
Tudásbajnokság
eredmény
informaciok
Információk
tanév vége
csodaszarvas-taborok
Csodaszarvas táborok
Adatkezelési tájékoztató
okologiai-verseny
Ökológiai verseny
eredmények
tudasbajnoksag-1560
Tudásbajnokság
Eredmények
versiro-palyazat-1559
Versíró pályázat
eredmények
szeresd-a-foldet
Szeresd a Földet
eredmények
papirgyujtes-1554
Papírgyűjtés
eredmények
meseiro-verseny
Meseíró verseny
eredmények
tavaszi-szunet-1551
Tavaszi szünet
időtartam
magyar-kolteszet-napja
Magyar költészet napja
Április 11-én együtt ünnepeltük a...
-csiszolatlan-gyemantok-roma-vilagnap
„Csiszolatlan gyémántok”- Roma...
Kis Katalin mesterprogram
online-idopont-foglalas
Online időpont foglalás
beiratkozáshoz
beiratkozasi-informaciok-2022
Beiratkozási információk 2022
A 2022/2023. tanévben induló első osztályokba
hello-uk-
Hello UK!
Országismereti verseny
viz-vilagnapja-1538
Víz világnapja
terepgyakorlat

Az első angolos nívócsoport egy tanéve

Létrehozva: 2016. július 06.

A 2015/2016. tanévben kezdtük el az angol nyelv kiemelt tanítását ötödik évfolyamtól.


Ide a negyedik év végén megírt szintfelmérők alapján kerültek be a tanulók. Az évfolyam két osztályából összesen 19 tanuló kezdhette el a heti három tanóra melletti további két órában az angol nyelv elsajátítását.

 

A kötelező tananyag mellett rengeteg játékos feladat segítségével mélyíthették el a tanulók az angol nyelv legfontosabb témaköreiben a tudásukat. Szókártyák, csoport- és pármunkák segítségével a gyerekek rengeteget beszélgettek életszerű szituációkban és kipróbálhatták, hogy adott helyzetekben hogyan tudnának boldogulni a jelenlegi angoltudásukkal.

 

A hallott és olvasott szövegértés feladatok minden órán történő gyakorlásának köszönhetően az ötödikes tanulók remek eredményt értek el az "elő‑kompetenciamérésen" is, ahol a hatodikosok országos kompetenciamérésének feladatát írták meg 75 %-os átlageredménnyel.

 

A rengeteget munka, az iszonyú mennyiségű gyakorló feladat és dolgozat ellenére is a tanórák jó kedvűen, és vidáman teltek, a gyerekek lelkesen készültek az órákra, és aktívan vettek részt a munkában, és néhány órán elhangzott mondat azóta már szállóigévé vált a körükben.

 

Büszke vagyok minden egyes tanulóra és köszönöm a munkájukat:

Angyal Mónika

 

Az 5.a osztály nívócsoportos tanulói: Borosi Henrik (hiányzik a képről), Farkas Mara, Ferencz Mátyás, Koszó Márk, Kovács Dániel, László Bence, Petrus Petra, Pogonyi László, Szecskó Máté, Tóth Vivien, Végert Dia

 

 

Az 5.b osztály nívócsoportos tanulói: Bógyi Balázs, Domboróczki Sára, Hegedűs Hunor, Holló Gergő (hiányzik a képről), Garancz Vanda, Gyetvai Márk, Keller Dávid, Merczel Kitti

 

 

Íme néhány szülői visszajelzés:

 

"Az 5. osztály év elején egy kicsit fiammal megszeppenve néztük az órarendet, hogy az angol órák száma nem kevés. Mivel manapság minden gyereknek szüksége van az angol nyelvre, rá kellett jönnöm, hogy kevesebb óraszámban ez nem is menne."

 

"Egy kis idézet a fiamtól: 'bárcsak mindig angol óra lenne' !!!"

 

"Úgy gondolom, hogy a nívócsoportban a gyermekem többet kap a tananyagnál. Nemcsak az angol nyelvet tanulja meg, de lehetősége van azt sokrétűen felhasználni, alkalmazni."

 

"Bátran mernek megszólalni angol nyelven, és elért arra a szintre, hogy kezdte megérteni az angol nyelvű dalokat, filmeket – és ez bátorságot ad neki, hogy egyre többször is kipróbálja magát hasonló helyzetekben."

 

"Véleményem szerint a középiskolai elvárásoknak is könnyebben fog megfelelni, és nem fog akadályokba ütközni az érettségin sem."

< Vissza